Ο Πρόεδρος Ομπάμα ανακοίνωσε ότι η κυβέρνησή του θα διαθέσει 150 εκατομμύρια στρέμματα στο Κόλπο του Μεξικού για εξορύξεις πετρελαίου και φυσικού αερίου.Σε ομιλία του στο Λας Βέγκας, της πολιτείας Νεβάδα, με θέμα την ενεργειακή πολιτική των ΗΠΑ, ο κ. Ομπάμα έδωσε έμφαση στην μεγαλύτερη εκμετάλλευση φυσικού αερίου.
Ο κ. Ομπάμα χαρακτήρισε τις ΗΠΑ «τη Σαουδική Αραβία» του φυσικού αερίου, λέγοντας ότι υπάρχει αρκετό φυσικό αέριο για 100 χρόνια.
«Πρέπει να αναπτύξουμε όλες και κάθε πηγή ενέργειας στις ΗΠΑ», τόνισε ο αμερικανός Πρόεδρος και κατέληξε «Είναι μία στρατηγική φτηνή, καθαρή και με πολλές θέσεις εργασίας».
Περισσότερα στο http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/372143/Default.aspx
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.