Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2012

ΥΣΤΑΤΟ ΧΑΙΡΕ ΣΤΟΝ Θ.ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟ

Το ύστατο χαίρε στον Θόδωρο Αγγελόπουλο απέτισαν στο Α΄ Νεκροταφείο οι συγγενείς, οι συνεργάτες και οι θεατές των ταινιών του. Η κόρη του Ελένη (σκηνοθέτης και η ίδια) κινηματογράφησε την «τελευταία διαδρομή» του πατέρα της. Η σορός του σπουδαίου σκηνοθέτη εκτέθηκε νωρίτερα σε ειδικά διαμορφωμένη αίθουσα, δεξιά της εισόδου του...
νεκροταφείου.


Εκεί βρέθηκαν συντετριμένη η γυναίκα του Φοίβη, ο πρωταγωνιστής της ταινίας του «Αλλη Θάλασσα» Τόνι Σερβίλο, η βοηθός του Μαργαρίτα Μαντά, ο ιταλός παραγωγός του, Αμαντέο Παγκάνι, ο διευθυντής φωτογραφίας Ανδρέας Σινάνος, ο διευθυντής φωτογραφίας Γιώργος Αρβανίτης.

Οι παριστάμενοι τραγούδησαν το αγαπημένο του δημοτικό τραγούδι «Κοντούλα λεμονιά».

Τη νεκρώσιμο ακολουθία στον Ιερό Ναό των Αγίων Θεοδώρων έψαλαν ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών Ιερώνυμος και ο Αρχιεπίσκοπος Αλβανίας Αναστάσιος.

Στην τελευταία του κατοικία συνόδευσαν τον Θόδωρο Αγγελόπουλο εκπρόσωποι του πνευματικού κόσμου, μεταξύ άλλων ο Παντελής Βούλγαρης και η Ιωάννα Καρυστιάνη, ο Κώστας Κουτσομύτης, ο Γιάννης Σμαραγδής, η Ελένη Καραϊνδρου, ο Πέτρος Μάρκαρης, η Μαρίνα Λαμπράκη-Πλάκα, ο Γιάννης Μαρκόπουλος, η Ρέα Γαλανάκη, ο Διαγόρας Χρονόπουλος, ο Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος, ο Γρηγόρης Καραντινάκης, αλλά και εκπρόσωποι του πολιτικού κόσμου, ο Αλέξης Τσίπρας, ο Μιλτιάδης Παπαϊωάννου, ο Παύλος Γερουλάνος, ο Θανάσης Παφίλης, ο Γιώργος Ανωμερίτης, ο Νίκος Κωνσταντόπουλος, ο Μανώλης Γλέζος, η Βάσω Παπανδρέου, ο Τηλέμαχος Χυτήρης, ο Γρηγόρης Ψαριανός κ.ά.

Στεφάνια στην κηδεία του μεγάλου σκηνοθέτη έστειλαν ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κάρολος Παπούλιας, ο Πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας Δημήτρης Χριστόφιας, όλοι οι πολιτικοί αρχηγοί, ο πρέσβης της Γαλλίας, ο περιφερειάρχης Αττικής Γιάννης Σγουρός, το Δ.Σ του Εθνικού Θεάτρου και του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος, το Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης, η Εταιρεία Ελλήνων σκηνοθετών, η Ένωση Διπλωματικών υπαλλήλων, ο Βαγγέλης Παπαθανασίου, ο Αλέκος Φασιανός, ο Ισίδωρος Λεοντής κ.ά.

Η οικογένεια του μεγάλου σκηνοθέτη ζήτησε να κατατεθούν χρήματα, αντί στεφάνων, στο Κέντρο Αστέγων του Δήμου Αθηναίων και στο Χαμόγελο του Παιδιού.






ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ  http://fimotro.blogspot.com/2012/01/blog-post_7183.html
Φωτό από: eidisi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.