Ο Πρόεδρος του ΛΑΟΣ επανέλαβε την πρόθεσή του να αποχωρήσει από την κυβέρνηση σε περίπτωση που οι πολιτικοί αρχηγοί δεν καθίσουν γύρω από ένα τραπέζι προκειμένου να καταλήξουν σε μία «εθνική πολιτική απέναντι στην επέλαση της τρόικας».«Πηγαίνω να ακούσω τι έχει να μου πει ο Πρωθυπουργός για τις δυο επιστολές που έχω στείλει» ανάφερε ο Γ. Καρατζαφέρης σε συνέντευξή του στο Real FM.
«Δεν θα οδηγήσω εγώ τη χώρα σε χρεοκοπία. Δεν δέχομαι κάποιοι να παίζουν κρυφτούλι σε βάρος της χώρας» πρόσθεσε.
Παράλληλα, υπογράμμισε πως η συνάντηση των πολιτικών αρχηγών που στηρίζουν την κυβέρνηση πρέπει να γίνει μέχρι την Πέμπτη, ούτως ώστε τη Δευτέρα ο Λουκάς Παπαδήμος να πάει στις διαπραγματεύσεις έχοντας μία «οικουμενική απόφαση για όλα τα σοβαρά θέματα, όπως είναι το θέμα του βρετανικού δικαίου».
Επιπρόσθετα κατηγόρησε το ΠΑΣΟΚ και τη ΝΔ ότι «κρύβονται πίσω από τον Παπαδήμο» επισημαίνοντας ότι υπάρχουν σοβαρές αποφάσεις που πρέπει να ληφθούν πριν την άφιξη της τρόικας.
Σχετικά με το χρόνο διεξαγωγής των εκλογών σχολίασε πως εάν κάποιος πιστεύει ότι η Ευρώπη «μπλοφάρει» και πως θα μάς δώσει τα λεφτά ούτως ή αλλιώς, τότε η χώρα θα πρέπει να οδηγηθεί τώρα στις κάλπες.
ΠΗΓΕΣ: http://topontiki.gr/article/28121
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.