Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2012

Σε καλό κλίμα η συνάντηση μεταξύ Παπαδήμου και πολιτικών αρχηγών

Ολοκληρώθηκε, μετά από δύο ώρες, η συνάντηση του πρωθυπουργού, Λουκά Παπαδήμου και των πολιτικών αρχηγών που στηρίζουν τη κυβέρνηση, στο Μέγαρο Μαξίμου.

Ο πρωθυπουργός δήλωσε πως «η συνάντηση με τους πολιτικούς αρχηγούς ήταν σημαντική και ουσιαστική. Συζητήσαμε ένα ευρύ φάσμα θεμάτων που αφορούν τις τρέχουσες εξελίξεις, ειδικότερα τις διαβουλεύσεις με την τρόικα και τη διαδικασία του PSI. Η συζήτηση έγινε μέσα σε ένα πολύ θετικό κλίμα και οι πολιτικοί αρχηγοί επιβεβαίωσαν την πλήρη στήριξη της κυβέρνησης στην ολοκλήρωση του έργου της».

Στο μαγνητοσκοπημένο μήνυμά του, ουσιαστικά, ο κ. Παπαδήμος επιβεβαίωσε ότι έχει την στήριξη και των τριών αρχηγών που μετέχουν στη κυβέρνηση.



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ  http://topontiki.gr/article/28682

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.