Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2012

Άστραψε και βρόντηξε ο Βαγγέλης Μαρινάκης

Τρελό πρόστιμο 500.000 ευρώ ανακοίνωσε στους παίκτες του Ολυμπιακού ο Βαγγέλης Μαρινάκης! "Με πείραξε η εμφάνιση, όχι το αποτέλεσμα". Θα το γλιτώσουν εάν πάρουν το πρωτάθλημα.
Άστραψε και βρόντηξε ο Βαγγέλης Μαρινάκης πριν από λίγο στου Ρέντη. Ο πρόεδρος του Ολυμπιακού "τρελαμένος" από την ισοπαλία της ομάδας του κόντρα στη Δόξα Δράμας "κατσάδιασε" τους παίκτες και τους ανακοίνωσε με συνοπτικές διαδικασίες πρόστιμο-μαμούθ 500.000 ευρώ!

"Για την εμφάνιση και μόνο θα πληρώσετε πρόστιμο 500 χλ. ευρώ!", τους είπε ορθά κοφτά και τους τόνισε ότι δεν τον πείραξε το αποτέλεσμα, αλλά το γεγονός ότι δεν προσπάθησαν. "Αν κάνατε ευκαιρίες, είχατε δοκάρια και δείχνατε πάθος δεν θα με πείραζε η ισοπαλία", τους τόνισε.

Επίσης, τους ξεκαθάρισε σε έντονο ύφος ότι πρέπει να τα δώσουν όλα για να πάρουν το πρωτάθλημα. "Αν πάρετε τον τίτλο θα γλιτώσετε το πρόστιμο", τους τόνισε.

Παράλληλα, το αφεντικό του Ολυμπιακού είχε και συνάντηση με τον Ερνέστο Βαλβέρδε.


Διαβάστε περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/article/79394/sas-koroideuei-akoma-kai-o-phereira

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.