Αισιόδοξος εμφανίστηκε ο υπουργός Οικονομικών σε συνέντευξή του στους «Financial Times» για την έκβαση των διαπραγματεύσεων του PSI.
Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά, «είμαι βέβαιος ότι θα γεφυρώσουμε τις διαφορές. Παραμένω ισχυρά δεσμευμένος κι αισιόδοξος. Η λογική θα επικρατήσει επειδή αυτή η πρωτοβουλία είναι κοινού ενδιαφέροντος για την Ελλάδα, τους ιδιώτες πιστωτές της και όλους τους θεσμικούς εταίρους της», τόνισε ο Έλληνας υπουργός.
Σύμφωνα με τις αναφορές του κ. Βενιζέλου οι διαπραγματεύσεις θα συνεχιστούν στην Αθήνα, την ερχόμενη εβδομάδα πιθανότατα την Τετάρτη.
Τις επόμενες πέντε ημέρες θα υπάρξουν έντονες επαφές με πιστωτές και διεθνείς οργανισμούς και για μία νέα αξιολόγηση των παραμέτρων της εξεταζόμενης συμφωνίας. Ωστόσο, σύμφωνα με το δημοσίευμα των Financial Times, αν η Ελλάδα δεν πετύχει μία συμφωνία έως τις αρχές Φεβρουαρίου, μπορεί να χάσει τη δυνατότητα για εκταμίευση της πρώτης δόσης της νέας δανειακής σύμβασης των 130 δισ. ευρώ κι έτσι να μην είναι σε θέση να αντεπεξέλθει στην εξόφληση του χρέους των 14,4 δισ. ευρώ που οφείλονται στα μέσα Μαρτίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2012/01/blog-post_9376.html
Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά, «είμαι βέβαιος ότι θα γεφυρώσουμε τις διαφορές. Παραμένω ισχυρά δεσμευμένος κι αισιόδοξος. Η λογική θα επικρατήσει επειδή αυτή η πρωτοβουλία είναι κοινού ενδιαφέροντος για την Ελλάδα, τους ιδιώτες πιστωτές της και όλους τους θεσμικούς εταίρους της», τόνισε ο Έλληνας υπουργός.
Σύμφωνα με τις αναφορές του κ. Βενιζέλου οι διαπραγματεύσεις θα συνεχιστούν στην Αθήνα, την ερχόμενη εβδομάδα πιθανότατα την Τετάρτη.
Τις επόμενες πέντε ημέρες θα υπάρξουν έντονες επαφές με πιστωτές και διεθνείς οργανισμούς και για μία νέα αξιολόγηση των παραμέτρων της εξεταζόμενης συμφωνίας. Ωστόσο, σύμφωνα με το δημοσίευμα των Financial Times, αν η Ελλάδα δεν πετύχει μία συμφωνία έως τις αρχές Φεβρουαρίου, μπορεί να χάσει τη δυνατότητα για εκταμίευση της πρώτης δόσης της νέας δανειακής σύμβασης των 130 δισ. ευρώ κι έτσι να μην είναι σε θέση να αντεπεξέλθει στην εξόφληση του χρέους των 14,4 δισ. ευρώ που οφείλονται στα μέσα Μαρτίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2012/01/blog-post_9376.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.