Κυριακή 1 Ιανουαρίου 2012

Σηκώνουν τα μανίκια στο Λιμάνι

To 2012 βρίσκει τον Ολυμπιακό με αρκετά ανοιχτά... μέτωπα για το ρόστερ του. Πιο συγκεκριμένα εκκρεμούν ανανεώσεις συμβολαίων αλλά και αποφάσεις για παίκτες που είναι δανεικοί.
Οι Μέλμπεργκ, Ιμπαγάσα και Μοντέστο μένουν ελεύθεροι τον Ιούνιο με τον Ολυμπιακό να έχει αποφασίσει να ανανεώσει τα συμβόλαιά τους. Μένει όμως να κλείσουν όλες οι απαιτούμενες λεπτομέρειες για να υπογραφούν οι νέες συμφωνίες. Επιπλέον οι πληροφορίες αναφέρουν πως θα γίνει και μία συζήτηση για το συμβόλαιο του Τοροσίδη.

Διαβάστε όλο το θέμα στο gazzetta.gr
Πηγή: sportdog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.