Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2012

ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ BLOG ΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ.ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΕΙΧΑΜΕ ΣΤΟ ΧΟΚΕΙ ΤΗ ΠΕΜΠΤΗ,7/7

ΠΑΛΙ ΣΑΣ ΠΗΓΑΜΕ ΤΑΜΕΙΟ ΑΦΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΤΗ ΠΕΜΠΤΗ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΠΟΣΟΣΤΟ 7/7.ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΟΥΣ ΕΦΤΑ ΑΓΩΝΕΣ ΠΙΑΣΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΦΤΑ.ΜΕΙΝΕΤΕ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ ΓΙΑ ΝΕΑ ΚΕΡΔΗ.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.