Γεια σας αδέρφια. Έβλεπα χθες το παιχνίδι του Παναθηναϊκού και μου δημιουργήθηκε μια φυσιολογική απορία.
Αν ο Κώτσιος έπαιζε παλιότερα στον Ολυμπιακό και μετά τον αντιμετώπιζε στο πρωτάθλημα και έκανε το λάθος που είδαμε όλοι ότι έγινε στο γκολ του ΠΑΟ, τι θα λέγανε...;
Εγώ δεν λέω τίποτα για τον άνθρωπο που έβλεπε την μπάλα να περνά από δίπλα του και δεν έκανε κάτι να την σταματήσει.
Αυτά γίνονται. Μπορεί το παιδί να μπερδεύτηκε και για αυτό να άφησε την μπάλα να καταλήξει στα δίχτυα!
Εγώ πάντως δεν τον κατακρίνω, λάθη κάνουν όλοι. Το περίεργο είναι ότι αυτά είναι υπέρ του ΠΑΟ. Δεν είναι κακό όμως, γιατί έτσι θα έχει μεγαλύτερη αξία όταν θα κατακτάμε το πρωτάθλημα.
Και για το ότι θα το κατακτήσουμε είμαι σίγουρος. όταν οι παίκτες μας βλέπουν τον Παναθηναϊκό να παίρνει τις νίκες έτσι όπως τις παίρνει, είναι φυσιολογικό να πεισμώνουν περισσότερο και να θέλουν να δείξουν τα "φρύδια" τους και θα τα νοιώσουν καλύτερα τα 70.000 αγάλματα του ΟΑΚΑ.
Υ.Γ.1 Συμπληρώθηκαν τέσσερα χρόνια από το 4-0 με τους πελάτες μας για το Κύπελλο και έρχονται νέες τεσσάρες.
Υ.Γ.2. Πλησιάζει το μεγάλο μπαμ. Ετοιμαστείτε για αεροδρόμιο για να προλάβετε.
Υ.Γ.3. Πάλι δεν μου άρεσε η ομάδα απέναντι στον Λεβαδειακό, αλλά νομίζω ότι έρχονται τα καλύτερα.
Υ.Γ.4. Συγχαρητήρια στον Ζαραδούκα που τα έδωσε όλα απέναντι στον βάζελο αλλά του χάλασε την προσπάθεια κάποιος συμπαίκτης του. Ονόματα δεν λέμε, υπολήψεις δεν θίγουμε.
΄΄Red Killer΄΄
Αν ο Κώτσιος έπαιζε παλιότερα στον Ολυμπιακό και μετά τον αντιμετώπιζε στο πρωτάθλημα και έκανε το λάθος που είδαμε όλοι ότι έγινε στο γκολ του ΠΑΟ, τι θα λέγανε...;
Εγώ δεν λέω τίποτα για τον άνθρωπο που έβλεπε την μπάλα να περνά από δίπλα του και δεν έκανε κάτι να την σταματήσει.
Αυτά γίνονται. Μπορεί το παιδί να μπερδεύτηκε και για αυτό να άφησε την μπάλα να καταλήξει στα δίχτυα!
Εγώ πάντως δεν τον κατακρίνω, λάθη κάνουν όλοι. Το περίεργο είναι ότι αυτά είναι υπέρ του ΠΑΟ. Δεν είναι κακό όμως, γιατί έτσι θα έχει μεγαλύτερη αξία όταν θα κατακτάμε το πρωτάθλημα.
Και για το ότι θα το κατακτήσουμε είμαι σίγουρος. όταν οι παίκτες μας βλέπουν τον Παναθηναϊκό να παίρνει τις νίκες έτσι όπως τις παίρνει, είναι φυσιολογικό να πεισμώνουν περισσότερο και να θέλουν να δείξουν τα "φρύδια" τους και θα τα νοιώσουν καλύτερα τα 70.000 αγάλματα του ΟΑΚΑ.
Υ.Γ.1 Συμπληρώθηκαν τέσσερα χρόνια από το 4-0 με τους πελάτες μας για το Κύπελλο και έρχονται νέες τεσσάρες.
Υ.Γ.2. Πλησιάζει το μεγάλο μπαμ. Ετοιμαστείτε για αεροδρόμιο για να προλάβετε.
Υ.Γ.3. Πάλι δεν μου άρεσε η ομάδα απέναντι στον Λεβαδειακό, αλλά νομίζω ότι έρχονται τα καλύτερα.
Υ.Γ.4. Συγχαρητήρια στον Ζαραδούκα που τα έδωσε όλα απέναντι στον βάζελο αλλά του χάλασε την προσπάθεια κάποιος συμπαίκτης του. Ονόματα δεν λέμε, υπολήψεις δεν θίγουμε.
΄΄Red Killer΄΄

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.