«Τελικώς το έλλειμμα για το 2011 κυμαίνεται στο 9,6%», δήλωσε από το βήμα του οικονομικού φόρουμ Ελλάδας - Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, ο υπουργός Ανάπτυξης, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης.
Παράλληλα, επεσήμανε πως αντίθετα με όσα αναμένανε, «η απορρόφηση των κοινοτικών κονδυλίων του ΕΣΠΑ ξεπέρασε κάθε προσδοκία και το 100% του στόχου που θέτει το μνημόνιο. Η επιτυχία αυτή συνέβαλε στη μείωση του ελλείμματος κατά περίπου μισή μονάδα, ώστε να διαμορφώνεται στο 9,6% και αυτό είναι επίτευγμα του ΕΣΠΑ».
ΠΗΓΗ: http://topontiki.gr/article/28187
Παράλληλα, επεσήμανε πως αντίθετα με όσα αναμένανε, «η απορρόφηση των κοινοτικών κονδυλίων του ΕΣΠΑ ξεπέρασε κάθε προσδοκία και το 100% του στόχου που θέτει το μνημόνιο. Η επιτυχία αυτή συνέβαλε στη μείωση του ελλείμματος κατά περίπου μισή μονάδα, ώστε να διαμορφώνεται στο 9,6% και αυτό είναι επίτευγμα του ΕΣΠΑ».
ΠΗΓΗ: http://topontiki.gr/article/28187

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.