Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2012

Στους ΄΄8΄΄ του Κυπέλλου ο ΠΑΟΚ, 2-0 την ΑΕΚ στην Τούμπα

Απ’ την Τούμπα δραπετεύεις μόνο μια φορά!

Ο αγριεμένος ΠΑΟΚ καθάρισε 2-0 την ΑΕΚ και σερβίροντάς της το κρύο πιάτο της εκδίκησης, μπορεί να ονειρεύεται πλέον ότι θα της… φάει τον τίτλο του Κυπελλούχου!

Ανώτερη η ομάδα του Μπόλονι, εκμεταλλεύτηκε άψογα τα αμυντικά λάθη της «Ένωσης» και πέρασε ευκολότερα απ’ όσο θα περίμενε στους «8» της διοργάνωσης (όπου θα υποδεχθεί τον Ατρόμητο).

Ο Λίνο (με αμφισβητούμενο πέναλτι που κέρδισε στο 33’ ο Λαζάρ από τον Κάλα) και ο Αθανασιάδης (που εξαργύρωσε ασυνεννοησία των Μπέλεκ και Αραμπατζή στο 53’) οι σκόρερ για τον «δικέφαλο του Βορρά».


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ http://www.sport-fm.gr/article/528161

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.