ΤΟΝ ΣΥΝΕΛΑΒΑΝ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑΕπιβεβαιώνεται η είδηση που κυκλοφόρησε τα τελευταία λεπτά σε δημοσιογραφικά γραφεία. Πριν από λίγο συνέλαβαν και πάλι τον επιχειρηματία Λάκη Γαβαλά στην Αθήνα για νέα χρέη προς το Δημόσιο ύψους 7,5 εκ. ευρώ! Μπαινοβγαίνει...
στη ΓΑΔΑ ο Λάκης! Τα χρέη του αφορούν άλλες εταιρείες και δεν έχουν καμία σχέση με την προηγούμενη σύλληψη του γνωστού επιχειρηματία.
ΠΗΓΗ: http://fimotro.blogspot.com/2012/01/75.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.