Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2012

Παναθηναϊκός: Παρά τη μέτρια εμφάνιση, νίκησε την Δόξα Δράμας με γκολ του Τοτσέ και ξαναπήγε στο +5

Δράμα ήταν ο Παναθηναϊκός στο ματς με τη Δόξα στο "Καυτανζόγλειο", αλλά δεν το πλήρωσε. Νίκησε 1-0 και επέστρεψε στο +5 από τον Ολυμπιακό. Το γκολ ο Τοτσέ που κόπηκε και σε δύο τετ-α-τετ με ανύπαρκτα οφσάιντ. Επέστρεψε ο Λάζαρος μετά 8 μήνες.

Ο κακός Παναθηναϊκός ξόδεψε ένα ημίχρονο στο Καυτανζόγλειο για να φτάσει στο 1-0 με τον Τοτσέ στο 58` και να το κρατήσει ως το τέλος. Ο Ισπανός είχε σκοράρει και στο 4`, αλλά το γκολ λανθασμένα δεν μέτρησε ως οφσάιντ. Οι παίκτες του Κατσαβάκη παρότι κουρασμένοι τα έδωσαν όλα, έπαιξαν ψυχωμένα άμυνα, αλλά φάσεις δεν έκαναν μπροστά. Μ` αυτά και μ` αυτά, ο Παναθηναϊκός παρέμεινε στο +5, έστω και αν δεν ικανοποίησε...




Διαβάστε περισσότερα στο  http://www.sportdog.gr/article/83229/auto-drama-den-eihe-klama

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.