Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2012

Εισιτήρια από €5 στο Μέγαρο Μουσικής από φέτος για νέους, ανέργους και Α.Μ.Ε.Α

Από φέτος για νέους, ανέργους και Α.Μ.Ε.Α

Το Μέγαρο Μουσικής υποδέχεται το 2012 με αισιοδοξία και ελπίδα και εμμένει στην άποψη του...
ότι, στη μεγάλη οικονομική κρίση που περνάει η χώρα μας, κανείς δεν πρέπει να αποκλείεται από το αγαθό του πολιτισμού.


Το πρόγραμμα του, πλούσιο και πολύπλευρο, ξεκινά το Μέγαρο την εβδομάδα αυτή, και απευθύνει στους συμπολίτες μας που δοκιμάζονται, 'ανοιχτή πρόσκληση στον πολιτισμό' καθιερώνοντας ειδικές τιμές για τους νέους έως 25 ετών, για τους ανέργους, για την τρίτη ηλικία, τους ανθρώπους με ειδικές ανάγκες και τους πολύτεκνους.


ΠΗΓΕΣ: athensmagazine.gr, sarotiko.blogspot.com
Φωτό: attikanet.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.