Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2012

ΣΟΚ: 3 εκατομμύρια Ελληνες στα όρια της φτώχειας, σύμφωνα με έρευνα της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής

Έξαρση της φτώχειας έφερε η κρίση. Το φάσμα της φτώχειας και του κοινωνικού αποκλεισμού...

αντιμετωπίζουν πλέον πάνω από 3 εκατ. Ελληνες.

Σύμφωνα με τα στοιχεία έρευνας της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής, το 20,1% του συνολικού πληθυσμού ζει κάτω από το όριο της φτώχειας, το οποίο ορίζεται στα 7.178 ευρώ τον χρόνο σε ατομικό επίπεδο και στα 15.073 ευρώ για τετραμελή οικογένεια.

 Το ποσοστό 20,1% «μεταφράζεται» σε 868.597 νοικοκυριά, με περισσότερα από 2,2 εκατ. μέλη. Όμως οι φτωχοί και οι κοινωνικά αποκλεισμένοι είναι πολύ περισσότεροι και φθάνουν τα 3,03 εκατ. άτομα αν υπολογιστούν και τα «νοικοκυριά με χαμηλή ένταση εργασίας» όπως αναφέρεται στην έρευνα. Δηλαδή τα μέλη τους εργάστηκαν το πολύ δύο μήνες κατά τη διάρκεια του χρόνου.

Συγκρίσιμα στοιχεία για την κατηγορία των κοινωνικά αποκλεισμένων δεν περιλαμβάνονται σε παλαιότερες έρευνες. Εξάλλου, στον προσδιορισμό του φτωχού πληθυσμού δεν έχουν συνυπολογιστεί ομάδες που είναι κατά τεκμήριο φτωχές, όπως άστεγοι, άτομα που ζουν σε ιδρύματα, παράνομοι οικονομικοί μετανάστες, Ρομά κ.ά.

Την ίδια ώρα, ένας στους τέσσερις πολίτες (25,5%) που δεν είναι φτωχός ζει σε κατοικία που δεν ανταποκρίνεται στις ανάγκες του, ενώ το 27,8% του μη φτωχού πληθυσμού δηλώνει ότι δυσκολεύεται να αντεπεξέλθει στις δαπάνες στέγασης.


Διαβάστε περισσότερα στο  http://24wro.blogspot.com/2012/01/3_05.html
Φωτό: eglimatikotita.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.