Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2012

Έγινε η κλήρωση του Κυπέλλου Ελλάδας. Τον Πανιώνιο θα αντιμετωπίσει ο Ολυμπιακός εντός έδρας στις 25/1, ενώ ο νικητής του σημερινού αγώνα ΠΑΟΚ-ΑΕΚ θα αντιμετωπίσει τον Ατρόμητο

Με τον Πανιώνιο κληρώθηκε ο Ολυμπιακός στη προημιτελική φάση του Κυπέλλου Ελλάδας όπως προέκυψε από την κλήρωση που πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της ΕΠΟ.

Ο Θρύλος θα υποδεχτεί στο Φάληρο την ομάδα της Νέας Σμύρνης στις 25 Ιανουαρίου, ενώ στην συνέχεια παίζει με το νικητή του ζευγαριού ΟΦΗ/Παναιτωλικός - Πανσερραϊκός, αν όλα κυλήσουν νορμάλ και αφήσει έξω τον "Ιστορικό".

Τούτο σημαίνει ότι με ΠΑΟΚ ή ΑΕΚ μπορεί να βρεθεί μόνο στο μεγάλο τελικό, αν εντέλει ένας από τους δυο "Δικεφάλους" καταφέρει να πάρει την πρόκριση μέχρι εκεί.

Ο Ολυμπιακός έχει την ευκαιρία να επανέλθει στις Κούπες στην δεύτερη τη τάξει διοργάνωση και στο τέλος της σεζόν να πετύχει το νταμπλ!

Η κλήρωση του Κυπέλλου στη φάση των 8:

ΠΑΟΚ/ΑΕΚ - Ατρόμητος

Ολυμπιακός - Πανιώνιος

Αστέρας - Κέρκυρα

ΟΦΗ/Παναιτωλικός - Πανσερραϊκός

Τα ζευγάρια των ημιτελικών:

ΠΑΟΚ/ΑΕΚ - Ατρόμητος με τον νικητή Αστέρας Τρίπολης - Κέρκυρα

Ολυμπιακός - Πανιώνιος με τον νικητή ΟΦΗ/Παναιτωλικός - Πανσερραϊκός




ΠΗΓΗ: http://www.thrylos.gr/podosfairo/article/16969/mono-ston-teliko-me-paok-i-aek/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.