Με τον Κώστα Μήτρογλου πρώτα να τα βάζει με… θεούς και δαίμονες και στο τέλος -όπως ξέρει καλύτερα από τον καθένα- να στέλνει και την μπάλα στα δίχτυα, ο Ατρόμητος νίκησε 2-1 τον Άρη στο Περιστέρι και πέρασε στους «8» του Κυπέλλου!Διαβάστε περισσότερα στο http://www.sport-fm.gr/article/527097
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.