Παναθηναϊκός και Ολυμπιακός συνέχισαν με νίκες στην Α1, πιο δύσκολα οι «πράσινοι» από τους «κόκκινους».Οι πρωταθλητές χρειάστηκε να επιστρατεύσουν καλή άμυνα στο τέλος για να επικρατήσουν του Άρη με 72-68 στο «Αλεξάνδρειο» ενώ οι κυπελλούχοι σάρωσαν τον ΠΑΟΚ με 90-60.
Ο Πανιώνιος σταμάτησε την πορεία του Κολοσσού με μεγάλη νίκη 74-55 αλλά και γελοιότητες με τους θρασύδειλους της εξέδρας να πετάνε αντικείμενα στους φιλοξενούμενους.
Νίκη και για την Καβάλα με το 78-73 επί του Ηλυσιακού στην μακεδονική πόλη.
ΠΗΓΗ: http://topontiki.gr/article/28445
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.