Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2012

Με νίκες συνέχισαν οι ΄΄αιώνιοι΄΄ στην 14η αγωνιστική της Α1

Παναθηναϊκός και Ολυμπιακός συνέχισαν με νίκες στην Α1, πιο δύσκολα οι «πράσινοι» από τους «κόκκινους».

Οι πρωταθλητές χρειάστηκε να επιστρατεύσουν καλή άμυνα στο τέλος για να επικρατήσουν του Άρη με 72-68 στο «Αλεξάνδρειο» ενώ οι κυπελλούχοι σάρωσαν τον ΠΑΟΚ με 90-60.

Ο Πανιώνιος σταμάτησε την πορεία του Κολοσσού με μεγάλη νίκη 74-55 αλλά και γελοιότητες με τους θρασύδειλους της εξέδρας να πετάνε αντικείμενα στους φιλοξενούμενους.

Νίκη και για την Καβάλα με το 78-73 επί του Ηλυσιακού στην μακεδονική πόλη.



ΠΗΓΗ: http://topontiki.gr/article/28445

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.