Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2012

ΑΕΚ- Ξάνθη 1-1

Σε ένα ματς που πρωταγωνιστής ήταν ο Ζαχαριάδης, λόγω των αποφάσεών του, η ΑΕΚ ήρθε ισόπαλη 1-1 με την Ξάνθη και πίκρανε τον κόσμο της στο ΟΑΚΑ. Λάθη απ' τον ρέφερι που δεν έδωσε καθαρό πέναλτι στην Ένωση (24') και την αποζημίωσε με ένα ανύπαρκτο, ενώ δεν μέτρησε και γκολ του Λεονάρντο...
Ισόπαλη 1-1 αναδείχτηκε η ΑΕΚ κόντρα στην Ξάνθη, σε ένα παιχνίδι με καλό ρυθμό και πολλές φάσεις, το οποίο έμελλε να στιγματιστεί από τις διαιτητικές αποφάσεις του ρέφερι Ζαχαριάδη! Ο άρχοντας της αναμέτρησης δεν έδωσε καθαρό πέναλτι στην ΑΕΚ σε ανατροπή του Κλωναρίδη στο 24΄, της έδωσε όμως ένα που δεν ήταν στο 45' από το οποίο προήλθε ισοφάριση. Οι ακρίτες προηγήθηκαν στο 29' με τον Μαρκόβσκι, ενώ οι “κιτρινόμαυροι” ισοφάρισαν στο πρώτο λεπτό των καθυστερήσεων (του πρώτου μέρους) με την εύστοχη εκτέλεση πέναλτι του Λεονάρντο.


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ http://www.sportdog.gr/article/80442/pikra-me-zahariade

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.