Οριακά έφτασε ο ελλιπής Παναθηναϊκός στην πρώτη του νίκη στο 2012. Νίκησε 1-0 την Κέρκυρα στο ΟΑΚΑ με γκολ του Λέτο, που αμφισβήτησαν οι φιλοξενούμενοι παρότι καθαρό. Να τελειώσει εύχονταν οι πράσινοι, που έπαιξαν με τη φωτιά...Σε ένα ματς που... μύριζε γκέλα από το 1` ως το τέλος, ο Παναθηναϊκός με το γκολ του Λέτο από το 24` κατάφερε με την ψυχή στο στόμα να νικήσει 1-0 την Κέρκυρα στο ΟΑΚΑ.
Το γεγονός πως η Κέρκυρα είχε υπέρ της κατοχή, δίχως πάντως να απειλεί καίρια, στο δεύτερο μέρος τα λέει όλα για το ματς, με τον Παναθηναϊκό να κρατάει μόνο τη νίκη από το ματς αυτό. Οι φιλοξενούμενοι έπαιξαν με 4-4-2 στο ΟΑΚΑ, με την άμυνα ψηλά και γι` αυτό τελικά έχασαν, αλλά με το κεφάλι ψηλά.
Με σκοπό να πιέσει μπήκε ο Παναθηναϊκός, με την Κέρκυρα πάντως να έχει κλείσει καλά τους χώρους με την άμυνα ψηλά και τους Ιωάννου, Μαρτίν κατά κύριο λόγο να προσπαθούν να απειλήσουν στην κόντρα.
Πάντως, παιχνίδι δεν μπορούσαν να κάνουν οι πράσινοι και τη μια φορά που συνδυάστηκαν σωστά ο Ζέκα με τον Κλέιτον στο 17` ο Βραζιλιάνος δεν μπόρεσε σε δύο χρόνους να σκοράρει.
Ποιος άλλος;
Στο 24` ο Κλέιτον έφυγε από κανονική θέση και έδωσε έτοιμο γκολ στον Λέτο, ο οποίος δεν αστόχησε, με την Κέρκυρα να πληρώνει το γεγονός πως έπαιζε πολύ ψηλά. Οι φιλοξενούμενοι παρά το 1-0 έκαναν το παιχνίδι τους, βγήκαν μπροστά και απείλησαν με τον Μαρτίν στο 34` και γενικά έδειχναν οτι δεν είχαν επηρεαστεί από το γκολ, αφού και η άμυνα του Παναθηναϊκού έδινε δικαιώματα...
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/article/79181/e-psuhe-sta-dodia-oi-vathmoi-sta-podia
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.