Κυριακή 8 Ιανουαρίου 2012

Μετά το Δόξα Δράμας- Ολυμπιακός 0-0 , δυσαρέσκεια υπάρχει από τον Βαγγέλη Μαρινάκη για αυτό το αποτέλεσμα

Απογοητευμένος είναι ο Βαγγέλης Μαρινάκης μετά την ισοπαλία του Ολυμπιακού κόντρα στη Δόξα Δράμας, με τις πληροφορίες να αναφέρουν ότι ο πρόεδρος των 'ερυθρόλευκων' δεν θα μείνει άπραγος μπροστά σε αυτό το χάλι που έδειξαν οι παίκτες στο Καυτατζόγλειο και θα τους τρίξει τα δόντια στην προπόνηση της Δευτέρας.

Ο ισχυρός άνδρας της ομάδας του Πειραιά είναι έξαλλος με την εικόνα της ομάδας στο ματς με τη Δόξα Δράμας και είναι έτοιμος να τρίξει τα δόντια στους παίκτες προκειμένου να μην επαναληφτεί παρόμοιο στραβοπάτημα.

Το μεσημέρι της Δευτέρας, ο Βαγγέλης Μαρινάκης θα πάει στου Ρέντη και θα πει δύο λογάκια με τους ποδοσφαιριστές της ομάδας, χτυπώντας το καμπανάκι για τις εμφανίσεις του. Γιατί ο Ολυμπιακός δεν αντιμετώπισε προβλήματα μόνο στη Θεσσαλονική. Αλλά και στο ματς με τον Ατρόμητο δυσκολεύτηκε, αν και πήρε το αποτέλεσμα...


ΠΗΓΗ: http://www.sportdog.gr/article/79265/marinakes-rede

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.