Πλέον δεν είναι φήμη, είναι βεβαιότητα καθώς ανακοινώθηκε στο Star ότι θα γίνουν απολύσεις καθώς κάθε μήνας που περνάει, μεγαλώνει η «μαύρη τρύπα» στα οικονομικά του σταθμού.Οπως είναι γνωστό, για πρώτη φορά στην ιστορία το κανάλι δεν πλήρωσε το μηνιάτικο στο τέλος του μήνα, ενώ ούτε και σήμερα έγινε κάτι. Οπως τονίζεται από τη διοίκηση, ουδείς ξέρει πότε θα καταβληθούν ο μισθός του Νοεμβρίου και το δώρο Χριστουγέννων.
πηγή:news-piper.blogspot
πηγή:news-piper.blogspot

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.