Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2011

Μαρκάνο στο Sportnetcy.com: "Να μας φέρει την κούπα ο Άη Βασίλης"

Tην κατάκτηση του πρωταθλήματος με τον Ολυμπαικό, θέλει ο Ιβάν Μαρκάνο σαν δώρο από τον Άη Βασίλη. Το Sportnetcy.com συνάντησε τον Ισπανό άσο των Πειραιωτών μετά το τέλος του ματς με τον ΠΑΣ Γιάννενα και δεν αρνήθηκε να μας πει δύο λόγια.

Παράλληλα, ο αμυντικός των Πειραιωτών έδειξε αισιόδοξος εκτός από την κατάκτηση του πρωταθλήματος και για μια καλή πορεία στο Γιουρόπα Λιγκ, ενω τόνισε ότι θέλει νίκη στο αυριανό παιχνίδι με τον Πιερικό για το Κύπελλο, για να κάνουν καλές γιορτές εαυτός και οι συμπαίκτες του.

Δηλώσεις στον Ευθύμη Παπανικολάου

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Μαρκάνο στο Sportnetcy.com:

-Συνεχίσατε με νίκη απέναντι στον ΠΑΣ Γιάννενα. Πες μου την άποψη σου για το παιχνίδι.

«Ήταν ένα δύσκολο παιχνίδι για εμάς. Στο Α΄ μέρος δημιουργήσαμε πολλές ευκαιρίες για γκολ και καταφέραμε να πετύχουμε δύο στο πρώτο, αποκτώντας ένα καλό πλεονέκτημα, το οποίο διατηρήσαμε μέχρι το τέλος. Βρισκόμαστε σε καλή κατάσταση και ελπίζω να συνεχίσουμε έτσι. Δεν ήταν καθόλου εύκολο για εμάς το πρώτο μισό του πρωταθλήματος, καθώς είχαμε να δώσουμε πολλά παιχνίδια σε μικρό χρονικό διάστημα, λόγω και του Τσάμπιονς Λιγκ».

-Τώρα παίζετε με τον Πιερικό για το Κύπελλο. Πως το βλέπεις το συγκεκριμένο ματς;

«Έχουμε μπροστά μας έναν σημαντικό αγώνα για το Κύπελλο. Δεν θα είναι εύκολο, καθώς είναι ένα εκτός έδρας ματς. Θέλουμε να πάρουμε την πρόκριση, καθώς θέλουμε να προχωρήσουμε αρκετά και στον θεσμό του Κυπέλλου. Με νίκη θα κάνουμε καλές γιορτές».

-Το 2011 ολοκληρώνεται. Πως πιστεύεις ότι ήταν αυτή η χρονιά για την ομάδα σου;

«Πιστεύω ότι σε γενικές γραμμές ήταν καλή. Στο Τσάμπιονς Λιγκ κάναμε πολύ καλές εμφανίσεις και θα μπορούσαμε να έχουμε προκριθεί στην επόμενη φάση, ενώ καταφέραμε να πάρουμε το «εισιτήριο» για το Γιουρόπα. Στο πρωτάθλημα έχουμε καταφέρει να βρισκόμαστε εκεί που θέλουμε. Στην κορυφή. Κοντά μας στην βαθμολογία βρίσκονται και οι ΠΑΟ και ΑΕΚ. Όποιος κάνει τις λιγότερες απώλειες θα πάρει τον τίτλο και αυτός ελπίζω να είμαστε εμείς»

-Πως είδες την κλήρωση του Γιουρόπα Λιγκ;

«Η Ρουμπίν είναι μια πολύ καλή ομάδα. Την γνωρίζουμε καθώς διαθέτει κάποιους καλούς παίκτες όπως ο Νάβας. Στην έδρα της είναι αρκετά δυνατή και θα έχουν μαζί τους το γεγονός ότι εκεί η θερμοκρασία είναι πολύ χαμηλή, καθώς αυτοί είναι συνηθισμένοι να αγωνίζονται με τόσο κρύο. Πιστεύω ότι αν αγωνιστούμε όπως στο Τσάμπιονς Λιγκ, έχουμε πιθανότητες πρόκρισης».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ http://sportnetcy.com/greece-sport-news/greece-superleague/43308-Μαρκάνο-στο-Sportnetcy-com-Να-μας-φέρει-την-κούπα-ο-Άη-Βασίλης
Φωτό: olympiacos-blog.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.