Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011

ΑΝΝΑ ΒΙΣΣΗ:Οι εκπλήξεις του προγράμματος στο Rex

Άννα Βίσση new


H Άννα Βίσση, όπως είναι ήδη γνωστό, επιστρέφει στη νυχτερινή ζωή της Αθήνας με την παράσταση «Δώδεκα» στη σκηνή του νυχτερινού κέντρου Rex.Οι νέες πληροφορίες, σύμφωνα με άρθρο της εφημερίδας «Espresso», θέλουν τη διάσημη τραγουδίστρια να δημιουργεί και μία δεύτερη πίστα, αυτή τη φορά, όμως, στον πρώτο εξώστη του μαγαζιού, έτσι ώστε να μπορέσει να έχει άμεση επαφή με τους θαυμαστές της. Μάλιστα, για όση ώρα η ίδια θα βρίσκεται στο stage του εξώστη, οι θαμώνες της «πλατείας» του νυχτερινού κέντρου θα παρακολουθούν τα όσα συμβαίνουν από γιγαντοοθόνες ενώ συνολικά θα τραγουδάει για το κοινό της περίπου 4,5 ώρες κάθε βράδυ, σε ένα «μαραθώνιο πάρτι», όπως το χαρακτήρισε.
Ακόμα, το δημοσίευμα αναφέρει ότι τη σκηνοθεσία και την καλλιτεχνική επιμέλεια της παράστασης την υπογράφει η καλή της φίλη και συνεργάτιδα, Μυρτώ Κοντοβά, τους φωτισμούς, η βραβευμένη με ΕΜΜΥ, Ελευθερία Ντεκώ, ενώ για τις ενδυματολογικές επιλογές της Ελληνίδας σταρ υπεύθυνη είναι η κόρη της, Σοφία Καρβέλα.
Επίσης, τη Δευτέρα ακούστηκε για πρώτη φορά το νέο τραγούδι της Άννας Βίσση με τίτλο «Μόνο αν τρελαθώ». Τη μουσική του νέου κομματιού υπογράφει ο Μάριος Τσαγκάρης ενώ τους στίχους η Μυρτώ Κοντοβά και πρόκειται μια ροκ μπαλάντα με στοιχεία ζεϊμπέκικου.

πηγή:yupi

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.