Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2011

Το NBA στο ΟΤΕ TV

Το NBA στο ΟΤΕ TV

Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα, ο ΟΤΕ εξασφάλισε μέρος των τηλεοπτικών δικαιωμάτων του NBA για τη μετάδοση ενός παιχνιδιού κάθε Κυριακή.
Ακόμη το κανάλι φαίνεται να έχει εξασφαλίσει το πολυαναμενόμενο εορταστικό παιχνίδι των Χριστουγέννων, ενώ είναι άγνωστο είναι το τι θα συμβεί με τη μετάδοση του All Star Game, και αν θα το δείχνει παράλληλα με τη Nova που εξακολουθεί να κατέχει τον κύριο όγκο των δικαιωμάτων των παιχνιδιών του NBA.



Πηγή: mediagate

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.