Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2011

Mε αργούς ρυθμούς η αποστολή στοιχείων για την εφεδρεία

Στους 7.956 ανέβηκε χθες ο αριθμός των υπαλλήλων που φεύγουν από το Δημόσιο, στα νέα επικαιροποιημένα στοιχεία που παρουσίασε το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, έναντι 6.264 που ήταν ο αριθμός τους την Πέμπτη.

Ο αριθμός αυτός θα αυξηθεί περαιτέρω την επόμενη εβδομάδα αφού ακόμα αρκετοί είναι οι φορείς που δεν έχουν αποστείλει τα σχετικά στοιχεία στις αρμόδιες υπηρεσίες. Ενδεικτικό του τι συμβαίνει είναι η κατάσταση στην Τοπική Αυτοδιοίκηση για παράδειγμα, όπου από τους 325 δήμους, μόνο οι 60 έχουν στείλει στοιχεία. Μεταξύ αυτών που δεν έχουν αποστείλει ακόμα τις λίστες, συγκαταλέγονται υπουργεία, εκπαιδευτικά ιδρύματα, νοσοκομεία κ.λπ.

Το πρόβλημα στη δημόσια διοίκηση είναι γνωστό, παρατηρεί το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης, σχετικά με την έκθεση του ΟΟΣΑ στην οποία γίνεται λόγος για ανικανότητα προώθησης μεταρρυθμίσεων, συμπληρώνοντας ότι «αυτό που συνιστά τομή είναι το γεγονός πως το Δημόσιο μπαίνει πλέον σε διαδικασίες αναδιάρθρωσης και αξιολόγησης».

Διαβάστε περισσότερα στο www.naftemporiki.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.