Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2011

ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΖΕΨΤΕ ΟΛΟΙ ΤΡΟΦΙΜΑ,ΦΑΡΜΑΚΑ,ΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΤΑ ΣΤΗ ΚΙΒΩΤΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΑΓΚΗ...Η ΑΜΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΣΤΟ EMAIL ΤΟΥ BLOG..ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΤΟ ΠΑΤΕΡ ΑΝΤΩΝΙΟ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟ 1998

Αυτή την περίοδο (12/2011) υπάρχουν ανάγκες σε τρόφιμα (κρεατικά, ψαρικά), λαχανικά, γαλακτοκομικά, αναψυκτικά, χυμοί, γλυκίσματα κλπ τρόφιμα ή δωροεπιταγές.
Επίσης σε καθαριστικά, απορρυπαντικά προϊόντα, είδη ατομικής φροντίδας,
και σε φάρμακα γενικής χρήσης.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.