Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2011

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ-ΠΑΟ: Έφτασαν οι πρώτοι Σαουδάραβες!

Έφτασαν οι πρώτοι Σαουδάραβες!

Εκπρόσωποι του πριγκιπικού «Fund» από τη Σαουδική Αραβία που ενδιαφέρεται για την απόκτηση του πλειοψηφικού πακέτου των μετοχών της ΠΑΕ Παναθηναϊκός, φέρονται να βρίσκονται από το πρωί της Παρασκευής στην Ελλάδα.Το κλιμάκιο των Σαουδαράβων, σύμφωνα με πληροφορίες, απαρτίζεται από τρία άτομα, ενώ άγνωστο παραμένει αν ανάμεσά τους βρίσκεται και κάποιος από τους υποψήφιους επενδυτές. Αν όχι, δεν αποκλείεται ένας εξ΄ αυτών να ταξιδέψει στη χώρα μας το Σάββατο (19/12), ωστόσο αυτό που μπορεί να ειπωθεί μέχρι στιγμής είναι πως οι Άραβες αφού έφθασαν στο «Ελ. Βενιζέλος» το πρωί της Παρασκευής, είχαν συνάντηση με τον Βλάση Τσάκα πριν καταλύσουν σε κεντρικό ξενοδοχείο της πρωτεύουσας.

Διαβάστε περισσότερα στο www.onsports.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.