Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011

«Μέσα» και Φουστέρ και Ορμπάιθ!

«Μέσα» και Φουστέρ και Ορμπάιθ!
Το... θαύμα έγινε και ο Ερνέστο Βαλβέρδε έχει στα χέρια του τον Φουστέρ!
Ο Ισπανός συμπεριλήφθηκε στην αποστολή για το μεγάλο παιχνίδι με την Αρσεναλ (6/12, 21:45, MEGA) κι αυτό λύνει πολλά προβλήματα στον συμπατριώτη του τεχνικό.
Ο Φουστέρ μπορεί να μην είναι έτοιμος 100% και γι αυτό οι πληροφορίες αναφέρουν πως πιθανότατα δεν θα ξεκινήσει στην αρχική 11άδα του Ολυμπιακού, αλλά θα χρησιμοποιηθεί στη διάρκεια του αγώνα.
Ευχάριστα μαντάτα και για τον έτερο Ισπανό, τον Ορμπάιθ, ο οποίος επίσης προπονήθηκε κανονικά και συμπεριλήφθηκε στην αποστολή.
Οι δύο προαναφερόμενοι παίκτες, αλλά και ο Γέστε, υποβλήθηκαν νωρίτερα σήμερα σε εξετάσεις στο Θεραπευτήριο Metropolitan, προκειμένου να διαπιστωθεί ο βαθμός ετοιμότητας τους.
Οι δύο πρώτοι μετείχαν κανονικά στο πρόγραμμα της ομάδας, ενώ ο Γέστε, που ακολούθησε πρόγραμμα ατομικής προπόνησης στο γυμναστήριο, έχει παρουσιάσει σημαντική βελτίωση στο πρόβλημα τραυματισμού που αντιμετωπίζει, ωστόσο δεν θα είναι στην αποστολή.
Μετά το τέλος της προπόνησης, ο προπονητής του Ολυμπιακού Ερνέστο Βαλβέρδε ανακοίνωσε τα ονόματα των 18 ποδοσφαιριστών που συμπεριλήφθηκαν στην αποστολή και οι οποίοι είναι:Κοστάνσο, Μέγερι, Τοροσίδης, Μανιάτης, Α. Παπαδόπουλος, Μέλμπεργκ, Παπάζογλου, Μαρκάνο, Χολέβας, Μοδέστο, Ορμπάιθ, Ποτουρίδης, Αμπντούν, Φουστέρ, Φετφατζίδης, Τζιμπούρ, Πάντελιτς, Μιραλάς.
Οι εκτός αποστολής ποδοσφαιριστές, Φέισα, Μακούν, Γέστε, Ιμπαγάσα, Δασκαλάκης, Βαλεριάνος, Ζαραδούκας, Μόνχε, Χαβίτο, θα προπονηθούν ή θα συνεχίσουν τα προγράμματα αποκατάστασης που ακολουθούν, αύριο στις 10:30.
πηγή:sentragoal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.