Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2011

Νάντια Μπουλέ: Μου αρέσει η επιλογή του Φερεντίνου για το πρωινό

Νάντια Μπουλέ: Μου αρέσει η επιλογή του Φερεντίνου για το πρωινό

Για τις δύο πρωινές εκπομπές που υπάρχουν αυτή τη στιγμή στην ελληνική τηλεόραση μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξή της η Νάντια Μπουλέ.
Η παρουσιάστρια του Black Out σχολίασε την επιλογή του Χρήστου Φερεντίνου στο πλάι της Σίσσυς Χρηστίδου λέγοντας: «Στο πρωινό του ΑΝΤ1 μου αρέσει πολύ η επιλογή του Χρήστου Φερεντίνου και νομίζω ότι πάντα σε μια καινούργια ομάδα χρειάζεται χρόνος για να δέσει το... γλυκό. Όσο περνάει ο καιρός λοιπόν γίνονται όλο και καλύτεροι, δένουν και είναι μια καινούργια πρόταση, κάτι φρέσκο».
Όσο για το «Πρωινό mou» από τη συχνότητα του mega, η Νάντια Μπουλέ ανέφερε στο περιοδικό Tv Ζάπινγκ: «Στο πρωινό του Mega μου αρέσει που την δεύτερη χρονιά έχουν βρει τον ρυθμό τους και την χημεία τους ως ομάδα».

Πηγή: TV Ζάπινγκ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.