Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2011

Τρίωρη στάση εργασίας για την Πέμπτη κήρυξε η ΑΔΕΔΥ

Τρίωρη πανελλαδική στάση εργασίας, από τις 12.00 π.μ. έως τη λήξη του ωραρίου, κήρυξε η ΑΔΕΔΥ για την Πέμπτη.

Στο πλαίσιο αυτό, καλεί τις ομοσπονδίες και τους συλλόγους-μέλη της να πραγματοποιήσουν γενικές συνελεύσεις, συσκέψεις, παραστάσεις διαμαρτυρίας και συγκεντρώσεις, αλλά και κάθε άλλη μορφή δράσης, που θεωρούν κατάλληλη, με σκοπό την ενημέρωση των εργαζομένων, την οργάνωση και τη συνέχιση του αγώνα.

ΠΗΓΕΣ: kathimerini.gr, skai.gr /news

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.