Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011

Χωρίς τη… μισή ομάδα η Αρσεναλ

Η Αρσεναλ έχει εξασφαλίσει την πρώτη θέση στον όμιλο και έτσι την Τρίτη (6/12, 21:45) κόντρα στον Ολυμπιακό, θα παραταχθεί με αρκετούς αναπληρωματικούς.
Είναι χαρακτηριστικό ότι ο Αρσέν Βενγκέρ άφησε εκτός αποστολής τους Ρόμπι φαν Πέρσι, Μικέλ Αρτέτα, ο Ζερβίνιο, Άαρον Ράμσεϊ, Θίο Ουόλκοτ, Κοσιενλί και Μερτεζάκερ
Αντίθετως, στο «Καραϊσκάκη» θα έρθουν οι Αρσάβιν, Μπεναγιούν, Σαμάκ, Ροσίτσκι, Αντρέ Σάντος και Βερμάλεν.
Αξίζει να σημειωθεί πως στην αποστολή έχει συμπεριληφθεί και ο νεαρός Νικόλας Γενάρης, ο οποίος είναι ελληνικής καταγωγής (σ.σ. έχει γεννηθεί στην Αγγλία).
Η αποστολή της Αρσεναλ: Αρσάβιν, Μπεναγιούν, Σαμάκ, Κοκλέν, Τζούρου, Ίστμοντ, Φαμπιάνσκι, Φρίμπονγκ, Μανόνε, Μικέλ, Όξλειντ-Τσάμπερλαϊν, Οζιάκουμπ, Παρκ, Ροσίτσκι, Αντρέ Σάντος, Σκιλασί, Βερμάλεν, Γενάρης.

πηγή:blog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.