Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2011

Τουλάχιστον μία μεταγραφή ο ΟΣΦΠ στο Μπάσκετ

Η συνάντηση μεταξύ της διοίκησης του Ολυμπιακού και του Ντούσαν Ίβκοβιτς για τα μεταγραφικά ζητήματα του συλλόγου πραγματοποιήθηκε κανονικά το μεσημέρι της Δευτέρας, ωστόσο είδηση δεν βγήκε.

Όλες οι πλευρές φρόντισαν να μην βγάλουν τίποτε προς τα έξω και να κρατήσουν μεταξύ τους τα όσα συζητήθηκαν, όμως το σίγουρο είναι ότι συμφωνήθηκε να υπάρξει μεταγραφική ενίσχυση. Άλλωστε αποτελεί επιτακτική ανάγκη μετά και το σοβαρό πρόβλημα του Λάζαρου Παπαδόπουλου στο χόνδρο, που θα τον αφήσει εκτός δράσης μέχρι τον Φλεβάρη.

Περισσότερα στο www.thrylos.gr /basket
ΠΗΓΗ: protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.