Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2011

Ο συγκινητικός αποχαιρετισμός του Κώστα Αρβανίτη στους τηλεθεατές!

Ήταν η τελευταία του εκπομπή στη ΝΕΤ, καθώς η σύμβασή του δεν ανανεώθηκε!
Η αυλαία έπεσε σήμερα για τον Κώστα Αρβανίτη και την παρουσίαση της "Πρωινής Ενημέρωσης". Η σύμβαση του δημοσιογράφου με τη δημόσια τηλεόραση έληξε και δεν ανανεώθηκε, με αποτέλεσμα η εκπομπή να συνεχίσει από την ερχόμενη Δευτέρα χωρίς εκείνον.

"Μ' αυτά και μ' αυτά, εγώ σας αποχαιρετώ! Μαριλένα καλή εκπομπή τη Δευτέρα!", είπε ο Κώστας Αρβανίτης, ενώ η συμπαρουσιάστριά του, τον αγκάλιαζε σφιχτά, συγκινημένη! "Θα τα ξαναπούμε!", του είπε.

Ο παρουσιαστής, ιδιαίτερα φορτισμένος δεν μπόρεσε να πει άλλη λέξη και αποχαιρέτησε τους τηλεθεατές στέλνοντας ένα φιλί!
Στη θέση του Κώστα Αρβανίτη από τη Δευτέρα 2 Ιανουαρίου θα μπει ο Γιώργος Τερζής, ενώ η Μαριλένα Κατσίμη παραμένει στην εκπομπή.






ΠΗΓΗ: http://www.zappit.gr/default.php?pname=Article&cat_id=17&art_id=11236
Φωτό: zoornalistas.blogspot.com


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.