Ήταν η τελευταία του εκπομπή στη ΝΕΤ, καθώς η σύμβασή του δεν ανανεώθηκε!Η αυλαία έπεσε σήμερα για τον Κώστα Αρβανίτη και την παρουσίαση της "Πρωινής Ενημέρωσης". Η σύμβαση του δημοσιογράφου με τη δημόσια τηλεόραση έληξε και δεν ανανεώθηκε, με αποτέλεσμα η εκπομπή να συνεχίσει από την ερχόμενη Δευτέρα χωρίς εκείνον.
"Μ' αυτά και μ' αυτά, εγώ σας αποχαιρετώ! Μαριλένα καλή εκπομπή τη Δευτέρα!", είπε ο Κώστας Αρβανίτης, ενώ η συμπαρουσιάστριά του, τον αγκάλιαζε σφιχτά, συγκινημένη! "Θα τα ξαναπούμε!", του είπε.
Ο παρουσιαστής, ιδιαίτερα φορτισμένος δεν μπόρεσε να πει άλλη λέξη και αποχαιρέτησε τους τηλεθεατές στέλνοντας ένα φιλί!
Στη θέση του Κώστα Αρβανίτη από τη Δευτέρα 2 Ιανουαρίου θα μπει ο Γιώργος Τερζής, ενώ η Μαριλένα Κατσίμη παραμένει στην εκπομπή.
ΠΗΓΗ: http://www.zappit.gr/default.php?pname=Article&cat_id=17&art_id=11236
Φωτό: zoornalistas.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.