Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2011

ΤΟΝ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΙΣΘΩΝ ΣΕ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΚΑΙ ΕΝΣΤΟΛΟΥΣ

Τον Ιανουάριο αναμένεται να κατατεθεί νομοσχέδιο – «σκούπα» που θα μειώσει μισθούς 300.000 περίπου δικαστικών, γιατρών, ένστολων και άλλων κατηγοριών κατά 15-20%. Σύμφωνα με στελέχη του υπουργείου Οικονομικών, η κυβέρνηση θα...
καταθέσει νομοσχέδιο «σκούπα» στο οποίο θα προσαρμόζει «προς τα κάτω» τους μισθούς των ειδικών μισθολογίων, με στόχο να τα εντάξει στη «φιλοσοφία» του νέου συστήματος αποδοχών στο δημόσιο. Κυβερνητικοί κύκλοι κάνουν λόγο για προσαρμογή των ειδικών μισθολογίων στην «αρχιτεκτονική» του Ενιαίου Μισθολογίου με σεβασμό στις ιδιαιτερότητες κάθε κλάδου.

«Πιλότο» για την αλλαγή των ειδικών μισθολογίων στους ένστολους θα αποτελέσει το νέο μισθολόγιο των στρατιωτικών. Το σχέδιο για τις αλλαγές στο μισθολόγιο των στρατιωτικών, που θα «συμπαρασύρει» και τους υπόλοιπους ένστολους (αστυνομικούς, λιμενικούς κτλ.), διαμορφώνεται με βάση την αρχιτεκτονική του Ενιαίου Μισθολογίου στο δημόσιο.
Τις μεγαλύτερες μειώσεις μισθών, που θα φτάσουν μέχρι και 30%, θα υποστούν τα υψηλόβαθμα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων (με βαθμό πάνω από συνταγματάρχη), ενώ τα χαμηλόβαθμα στελέχη μπορεί να καταγράψουν μικρές αυξήσεις στους βασικούς μισθούς με την ενσωμάτωση των οδοιπορικών στο μισθολόγιο (130-200 ευρώ μηνιαίως).
Αναμένεται να καταργηθούν όλα τα ειδικά επιδόματα και να παραμείνουν μόνο τρία: το επίδομα χρόνου υπηρεσίας, το επίδομα Ειδικής Απασχόλησης και το επίδομα Θέσης Ευθύνης. Σχεδιάζεται να αποδοθεί στους ανώτατους αξιωματικούς επίδομα ευθύνης 560 ευρώ, στους κατώτερους αξιωματικούς 140 ευρώ και στους υπαξιωματικούς 130 ευρώ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ fimotro.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.