Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2011

Με αφαίρεση βαθμών σε πέντε ΠΑΕ προειδοποιεί η ΕΠΟ

Με αφαίρεση βαθμών στους Εθνικό Αστέρα, Αγροτικό Αστέρα, Διαγόρα, ΑΕΛ και Καλλιθέα, προειδοποίησε το Τακτικό Διαιτητικό Δικαστήριο της ΕΠΟ, καθώς θεωρεί απαραίτητη  την άμεση εξόφληση πρώην ποδοσφαιριστών και εφόσον κάτι τέτοιο δεν γίνει, θα χάνουν οι παραπάνω ομάδες τα ματς στα χαρτιά και άμεση απόρροια θα είναι η αφαίρεση τριών βαθμών!


Φωτό: olympiacos-blog.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.