Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2011

Έφτασε στην Καλαμάτα η Α.Ε.Κ.


Λίγο μετά της 17:00 η ώρα έφτασε η αποστολή της Α.Ε.Κ. στην Καλαμάτα όπου αποτελείται από τους: Κωνσταντόπουλο, Αραμπατζή, Μοσχονά, Κοντοέ, Χέλγκασον, Μανωλά, Κάλα, Γκερέιρο, Μπέλεκ, Χοσέ Κάρλος, Σιαλμά, Τσίτα, Ρίκκα, Καράμπελας, Αργυρίου, Μπερνς, Γεωργέα, Μπουγαΐδη, Φούντα και Τσουκαλά. Στην συνέχεια, κατευθύνθηκε με τη συνοδεία δύο περιπολικών της αστυνομίας, σε γνωστό ξενοδοχείο της πόλης.
Τo  www.messiniansports.gr ήταν εκεί και συνομίλησε για λίγη ώρα με τον Δημήτρη Κωνσταντόπουλο (φωτο), ο οποίος επιστρέφει στην πόλη μας, αυτή τη φορά ως αντίπαλος και μας μετέφερε το κλίμα που επικρατεί στις τάξεις των “κιτρινόμαυρων” λίγο πριν τον αγώνα με την “Μαύρη Θύελλα”: “Σίγουρα είναι ένα πάρα πολύ δύσκολο παιχνίδι το αυριανό. Ο καιρός δεν θα είναι σύμμαχος στην προσπάθεια μας αυτή. Έχουμε έρθει στην Καλαμάτα με αρκετές απουσίες, αλλά από την μεριά μας θέλουμε πολύ τη νίκη για να κάνουμε καλές γιορτές. Πιστεύω πως αν παρουσιαστούμε σοβαροί, δεν θα έχουμε κανένα πρόβλημα για την υπόθεση πρόκριση”, κατέληξε ο πολύπειρος πορτιέρο της Α.Ε.Κ.
Στον ξενοδοχείο ακόμη παρευρέθηκε και αντιπροσωπεία της Α.Ε.Κ. Καλαμάτας όπου προσέφερε τοπικά προϊόντα στον κ. Κωστένογλου, ενώ ακόμη αντιπροσωπεία των οργανωμένων φιλάθλων της ομάδας στην Καλαμάτα, προσέφερε στον προπονητή της Α.Ε.Κ. μία εικόνα της Παναγίας της Υπαπαντής, πολιούχο της πόλης μας. Ο κ. Κωστένογλου ευχαρίστησε τους ανθρώπους του συνδέσμου για την κίνησή τους αυτή, εμφανώς συγκινημένος!
Tέλος, ο Γιάννης Κοντοές επισκέφθηκε πριν από λίγη ώρα τα γραφεία του συνδέσμου της Οriginal , όπου υπέγραψε αρκετά αυτόγραφα και φωτογραφήθηκε με αρκετούς φίλους της “κιτρινόμαυρης” ΠΑΕ.



Νίκος Κοζομπόλης

πηγή:messiniasports.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.