Καλή είναι αυτή η αισιοδοξία που υπάρχει και η «τρέλα» που επικρατεί στις τάξεις των φιλάθλων μας μετά την κλήρωση του Γιουρόπα Λιγκ, αλλά αυτή την στιγμή το μόνο που πρέπει να σκεφτόμαστε είναι το ματς με τον ΠΑΣ Γιάννενα και το πώς θα κατακτήσουμε τους τρεις βαθμούς της νίκης που θα μας φέρουν πιο κοντά στον μεγάλο μας στόχο. Το πρωτάθλημα. Γιατί αυτό είναι το πρώτο που θέλουμε και μετά κοιτάμε τις πορείες στην Ευρώπη. Αυτό θα είναι το επιδόρπιο μας. Τώρα πρέπει όλοι να πάμε την Κυριακή στο «Γ. Καραϊσκάκης» και να στηρίξουμε τον Ερνέστο Βαλβέρδε και τους παίκτες του για να φτάσουμε πιο κοντά στην κατάκτηση της κούπας. Εγώ είμαι σίγουρος ότι οι αντίπαλοι μας θα φύγουν έχοντας δεχτεί τουλάχιστον τρια γκολ, αλλά ο μεγάλος κριτής είναι ο αγωνιστικός χώρος. Όταν τελειώσει το ματς με τον ΠΑΣ θα πρέπει να κοιτάξουμε αυτό με τον Πιερικό για το Κύπελλο και όταν θα έρθει ο Φλεβάρης θα μπορούμε να σκεφτόμαστε και την Ρουμπιν Καζάν.
Υ.Γ. 1. Επέστρεψα δυνατότερος και έτοιμος για να γράφω και πάλι για αυτό που αγαπάμε όλοι μας πιο πολύ. Τον Ολυμπιακό μας.
Υ.Γ.2. Συγχαρητήρια στα παιδιά του Μπάσκετ που παρά τις αντιξοότητες βρρίσκονται ακόμη στο κυνήγι της πρώτης Θέσης της Ευρωλίγκα.
΄΄Red Killer΄΄

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.