Με αφορμή δημοσιεύματα στον Τύπο, η Βουλή εξέδωσε την Κυριακή ανακοίνωση, προκειμένου να ξεκαθαρίσει το ζήτημα των αποδοχών των υπαλλήλων της και να διευκρινίσει πως «δεν δίνεται κανένα μπόνους».«Δεν δίνεται κανένα "μπόνους" στους υπαλλήλους της Βουλής όπως αναφέρουν διάφορα δημοσιεύματα. Αντίθετα, με την τροποποίηση του Κανονισμού που ψήφισε η Ολομέλεια της Βουλής, θα χορηγείται και στους υπαλλήλους της Βουλής το μοναδικό επίδομα που θεσμοθετήθηκε από το Ενιαίο Μισθολόγιο - Βαθμολόγιο για όλους τους υπαλλήλους του δημόσιου τομέα ως "κίνητρο επίτευξης στόχων"» αναφέρεται στην ανακοίνωση.
Σύμφωνα με το γραφείο Τύπου της Βουλής, με τις περικοπές που έγιναν το 2010 και τις πρόσφατες καταργήσεις και περικοπές, η μείωση των συνολικών αποδοχών των υπαλλήλων της Βουλής κυμαίνεται από 28% έως και 38%.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.protothema.gr/politics/article/?aid=166118
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.