Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011

Τσάκας: «Παίρνουμε τον Παναθηναϊκό την Πέμπτη»

Τσάκας: «Παίρνουμε τον Παναθηναϊκό την Πέμπτη»
Ο Βλάσης Τσάκας έκανε δηλώσεις όχι μόνο για το μέλλον του Παναθηναϊκού αλλά και για την διαιτησία στο παιχνίδι ΑΡΗ-ΠΑΟ
Πιο συγκεκριμένα δήλωσε:
«Πήρα τον οικονομικό έλεγχο στα χέρια μου πριν λίγες μέρες. Το τελευταίο τριήμερο, έπεσε πολύ δουλειά από τις μεταφράστριες και χθες (Κυριακή) δύο συνεργάτες μας μεταβίβασαν στην Σαουδική Αραβία τα χαρτιά.
Έχω θετικές ανταποκρίσεις. Την Τετάρτη θεωρώ πως θα έχουν τελειώσει όλα θετικά και την Πέμπτη, θα γνωστοποιηθεί το πλάνο μας και η πρότασή μας», τόνισε ο εκπρόσωπος του Πρίγκηπα με δηλώσεις του την Δευτέρα (5/12) στον ραδιοφωνικό σταθμό "NovaΣΠΟΡ FM", και συνέχισε: «Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός έχει την εικόνα ενός νοικοκυρεμένου μαγαζιού πάντως. Υπάρχουν κάποιες μικρές λεπτομέρειες που δεν ήταν όπως τις περιμέναμε αλλά σίγουρα, δεν πρόκειται για κάτι αποτρεπτικό. Η αντίστροφη μέτρηση έχει αρχίσει.
Κι ένας λόγος που ανταποκρίθηκα στην πρόσκλησή σας και βγήκα στον αέρα, είναι αυτός. Επειδή έχουν βγει διάφοροι ψίθυροι πως υποχωρούμε και πως θολώνει το θέμα.
Διάβασα πως ειπώθηκε το ένα ή το άλλο από το περιβάλλον του Πρίγκιπα. Ποιο είναι αυτό και δεν το γνωρίζω εγώ; Γράφονται ανυπόστατα πράγματα. Εμείς είμαστε εδώ και την Πέμπτη θα δείτε ποια είναι τα σχέδια μας.
Από εκεί και πέρα θα συμφωνήσω πως έχουμε καθυστερήσει λίγο στις ημερομηνίες που είχαμε προβλέψει και υπογράψει.
Το λάθος έγινε αρχικά, στις προβλέψεις μας και όχι τώρα. Αλλά επαναλαμβάνω πως είμαι αισιόδοξος και όλα θα τελειώσουν θετικά την Πέμπτη».
Ο Βλάσης Τσάκας αναφέρθηκε και στη διαιτησία αφήνοντας σαφείς αιχμές για τη διαιτησία του Ηλία Σπαθα στο Άρης-Παναθηναϊκός αλλά και για σημερινές δηλώσεις του γενικού αρχηγού του Ολυμπιακού, Σάββα Θεοδωρίδη: «Να είναι ήρεμοι και ο κόσμος και η ομάδα πως όλα θα πάνε καλά. Θα βάλουμε και τα 15 εκατομμύρια ευρώ και θα προχωρήσουμε.
Παρά τον πόλεμο που δεχόμαστε από τη κάτω μεριά του λιμανιού. Ακούσαμε τον Θεοδωρίδη προηγουμένως να λέει πως ο αδικημένος του πρωταθλήματος είναι ο Ολυμπιακός… Όσο για χτες που χάσαμε, δεν ήμασταν καλοί, έκανε «χειρουργείο» και ο Σπάθας…» δήλωσε χαρακτηριστικά.

πηγή:Nova Σπορ FM

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.