Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2011

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΟΜΠΑΜΑ-ΜΕΡΚΕΛ

Τηλεφωνική επικοινωνία με θέμα την κρίση χρέους σε χώρες της ευρωζώνης είχαν την Τετάρτη ο Αμερικανός Πρόεδρος Μπαράκ Ομπάμα και η καγκελάριος της Γερμανίας Άνγκελα Μέρκελ. Σύμφωνα με ανακοίνωση του Λευκού Οίκου, ο Ομπάμα εξέφρασε...
"όπως και στο παρελθόν την υποστήριξή του στις προσπάθειες που καταβάλλουν η καγκελάριος και οι άλλοι Ευρωπαίοι ηγέτες για την επίλυση της κρίσης".

Στο μεταξύ, ο υπουργός Οικονομικών των ΗΠΑ Τίμοθι Γκάιτνερ βρίσκεται σε περιοδεία στην Ευρώπη.

http://fimotro.blogspot.com/2011/12/blog-post_467.html
Φωτό: news.in.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.