Για ακόμα ένα Σαββατοκύριακο συνεχίζονται οι απεργιακές κινητοποιήσεις στην ΕΡΤ και έτσι οι τηλεθεατές θα παρακολουθήσουν βωβούς αγώνες
Οι δύσκολες στιγμές παραμένουν για την ΕΡΤ. Έτσι, χωρίς περιγραφή θα μεταδοθεί η αναμέτρηση της Σούπερ Λίγκας, Ξάνθης-Λεβαδειακού (Σάββατο, 17.15) απ' τη ΝΕΤ, καθώς και ο αγώνας, ΠΑΟΚ-Παναθηναϊκού για την Α1 μπάσκετ (Σάββατο ΕΤ3, 20.30).Ακόμα, χωρίς περιγραφή θα μείνουν ο αγώνας Καβάλας-Άρη για την Α1 μπάσκετ (Σάββατο, 19.00) και το Μαρούσι-Περιστέρι, επίσης για την Α1 μπάσκετ, Κυριακή, ΝΕΤ στις 19.00.
πηγή:zappit
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.