Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2011

ΧΩΡΙΣ ΜΕΤΑΔΩΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΕΙΞΟΥΝ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΤΗΣ ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ ΑΦΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΠΕΡΓΙΕΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ

Για ακόμα ένα Σαββατοκύριακο συνεχίζονται οι απεργιακές κινητοποιήσεις στην ΕΡΤ και έτσι οι τηλεθεατές θα παρακολουθήσουν βωβούς αγώνες
Οι δύσκολες στιγμές παραμένουν για την ΕΡΤ. Έτσι, χωρίς περιγραφή θα μεταδοθεί η αναμέτρηση της Σούπερ Λίγκας, Ξάνθης-Λεβαδειακού (Σάββατο, 17.15) απ' τη ΝΕΤ, καθώς και ο αγώνας, ΠΑΟΚ-Παναθηναϊκού για την Α1 μπάσκετ (Σάββατο ΕΤ3, 20.30).Ακόμα, χωρίς περιγραφή θα μείνουν ο αγώνας Καβάλας-Άρη για την Α1 μπάσκετ (Σάββατο, 19.00) και το Μαρούσι-Περιστέρι, επίσης για την Α1 μπάσκετ, Κυριακή, ΝΕΤ στις 19.00.
πηγή:zappit

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.