Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2011

Χρήστος Φερεντίνος:Διαψεύδει και πάλι τις φήμες

Χρήστος Φερεντίνος 1-new
Για τα μέτρια νούμερα τηλεθέασης της εκπομπής «Πρωινό ΑΝΤ1» και τη φημολογούμενη «γκρίνια» από τους ιθύνοντες του καναλιού, μίλησε στην κάμερα της «Πρωινής Μελέτης» ο Χρήστος Φερεντίνος.
 «Η αλλαγή θα έρθει πρώτα από εμάς. Πρέπει να γίνουμε εμείς η αλλαγή που θέλουμε να γίνει» δήλωσε ο ίδιος. Τον τελευταίο καιρό ακούγεται πως οι ιθύνοντες είναι αρκετά προβληματισμένοι με την πορεία του πρωινού και γιʼ αυτό γίνονται αλλεπάλληλες συσκέψεις επί του θέματος: «Κάνετε λάθος. Δεν ισχύει αυτό καθόλου. Δεν ξέρω τίποτα τέτοιο, πραγματικά το λέω. Μιλάω με τον ΑΝΤ1 και ξέρω ότι είναι πολύ ευχαριστημένοι. Είναι ένας μαραθώνιος και αυτός, δεν το βλέπω ανταγωνιστικά το πράγμα. Θεωρώ ότι δεν πρέπει να δίνουμε σημασία στην καθημερινή μάχη με τα νούμερα» τόνισε και πρόσθεσε: «Επιτυχία είναι να παραμείνει η πρωινή ζώνη. Το να έχεις μια εκπομπή στην τηλεόραση αυτή την εποχή, είναι μια επιτυχία».

πηγή:Πρωινή Μελέτη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.