Σάββατο 24 Δεκεμβρίου 2011

Ασθενής αλλά φρουρούμενος ο Εφραίμ -Αντιδράσεις από τη Ρωσία

Φρουρούμενος στο κελί του στην Ιερά Μονή Βατοπεδίου παραμένει κλινήρης ο ηγούμενος Εφραίμ.

Ο Εφραίμ δεν παρουσιάστηκε μετά το βούλευμα του Συμβουλίου Εφετών, ως όφειλε, δηλώνοντας ασθενής.

Το Κέντρο Υγείας Καρυών επιβεβαιώνει πως ο ηγούμενος Εφραίμ έχει υψηλό πυρετό και παρουσιάζει απορρύθμιση του σακχάρου. Όπως μετέδωσε το Mega, ο συνήγορος του ηγούμενου υποστηρίζει ότι ο εντολέας του θα παρουσιαστεί αυτοβούλως εντός δύο ή τριών ημερών, που θα χρειαστούν προκειμένου αφ' ενός να βελτιωθεί η υγεία του, αφ' ετέρου να οργανώσει τα της απουσίας του, δηλαδή να ορίσει αντικαταστάτη.

Όπως έγινε γνωστό, στο Άγιο Όρος έχει μεταβεί ο εισαγγελέα Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης, καθώς και Αστυνομικός Διευθυντής Χαλκιδικής προκειμένου να διαπιστώσουν την κατάσταση της υγείας του ηγούμενου.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ http://topontiki.gr/article/27262

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.