Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2011

ΤΣΑΚΑΣ:«Παίρνουμε τον Παναθηναϊκό»


«Παίρνουμε τον Παναθηναϊκό»
«Είναι οριστική και αμετάκλητη η απόφασή μας να πάρουμε τον Παναθηναϊκό».
Μ' αυτή τη δήλωση - δέσμευση οι Σαουδάραβες μέσω του Βλάσση Τσάκα χαιρέτησαν τα αποτελέσματα του ελέγχου του Γιάννη Βαρδινογιάννη και πήραν θέση στα όσα συμβαίνουν τις τελευταίες ώρες...
Οι υποψήφιοι επενδυτές τονίζουν πως μέχρι τη ψήφιση του νέου Νόμου δεν θα κάνουν καμία ανακοίνωση για το θέμα, αλλά δεσμεύονται για ένα πλάνο που θα ικανοποιεί ακόμη και τον πιο δύσπιστο οπαδό του συλλόγου!
Στη δήλωση του Τσάκα επιβεβαιώνεται η παρουσία επενδυτών στην Ελλάδα, αφήνεται να εννοηθεί πως υπήρξαν απευθείας επαφές με την πλευρά του Γιάννη Βαρδινογιάννη και κάνουν έκκληση στον κόσμο και τα ΜΜΕ να μην επιμένουν για δηλώσεις και περαιτέρω έρευνα, μέχρι να υπάρξει η ψήφιση του νομοσχεδίου.
Η παρακάτω δήλωση ετοιμαζόταν από τις 6μ.μ., μοιράστηκε λίγο μετά τις 8μ.μ., ενώ είναι ενδεικτικό πως ο Βλάσσης Τσάκας επεκτείνεται καθώς η όλη διαδικασία έγινε πλέον μέσω της υπεύθυνης δημοσίου σχέσεων που ανέλαβε αυτά τα καθήκοντα.

Η δήλωση που υπογράφεται από τον Βλάσση Τσάκα αναφέρει:
«Εχουμε τη χαρά να αποχαιρετούμε τους Υψηλά Προσκεκλημένους μας μετά την ολιγοήμερη παραμονή τους στη Χώρα μας έχοντας αποκομίσει την απόλυτη ικανοποίηση τους για τις επαφές μας με την πλευρά Βαρδινογιάννη.
Η πρόθεση μας ξεκάθαρη: με την αλλαγή του Νόμου 2725/99 η συμμετοχή μας στην ΠΑΕ Παναθηναϊκός είναι δεδομένη και αμετάκλητη. Ο Παναθηναϊκός αλλάζει σελίδα με ένα πλάνο που θα ικανοποιήσει και τον πιο δύσπιστο οπαδό μας και αυτό θα ανακοινωθεί την ημέρα της επίσημης ανάληψης των ηνίων της ΠΑΕ.
Μέχρι και την ψήφιση του σχετικού Αθλητικού Νόμου δεν θα υπάρξει κάτι άλλο ανακοινώσιμο από την πλευρά μας και παρακαλώ αυτό να γίνει σεβαστό. Ευχόμαστε από καρδιάς καλές γιορτές».

πηγή:sentragoal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.