Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2011

ΟΛΓΑ ΦΑΡΜΑΚΗ:ΔΕΝ ΞΑΝΑΚΑΝΩ ΓΥΜΝΟ

Όλγα Φαρμάκη new


Για τις προκλητικές φωτογραφίσεις που έχει κάνει στο παρελθόν μίλησε η Όλγα Φαρμάκη στην κάμερα του Star.
 «Γυμνό δεν ξανακάνω. Δεν βρίσκω τον λόγο να ποζάρεις κάθε τόσο σε ένα περιοδικό» δήλωσε το γνωστό μοντέλο, προσθέτοντας: «Μεγαλώνεις, αλλάζεις, σκέφτεσαι διαφορετικά και αρχίζεις να ντρέπεσαι λίγο περισσότερο για κάποιες επιλογές που έχεις κάνει. Εντάξει, δεν μετανιώνω για όσα έχω κάνει, γιατί τα έχω επιλέξει. Παρʼ όλα αυτά, τα “λούζομαι”!».

πηγή:Star

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.