
Η Εύα Αντωνοπούλου σε συνέντευξή της εξομολογήθηκε ότι την έχει επηρεάσει η οικονομική κρίση στην καθημερινότητά της και είπε τι μειώσεις έχει κάνει.«Σίγουρα έχω αλλάξει συνήθειες, ψωνίζω λιγότερο και πιο συνειδητά, ενώ επιλέγω συχνά τις πιο οικονομικές σειρές. Πριν από αυτό, είχαμε γίνει όλοι λίγο-πολύ θύματα του υπερκαταναλωτισμού, ένα από τα πιο καλά της υπόθεσης είναι βέβαια πως πλέον επαναπροσδιορίζουμε τις πραγματικές μας ανάγκες. Εννοείται πως ως γυναίκα θέλεις να κάνεις τα ψώνια σου αλλά τώρα πια δεν μπορεί να γίνει αυτό στο βαθμό που συνηθίζαμε».
πηγή:Instyle.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.