Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2011

Απεργούν οι κάμερες στο «Πίσω στο σπίτι»

Απεργούν οι κάμερες στο «Πίσω στο σπίτι»


Στάση γυρισμάτων κήρυξαν οι τεχνικοί τη σειρά «Πίσω στο σπίτι», με τον Θοδωρή Αθερίδη και τη Μαρία Καβογιάννη. Απλήρωτοι εδώ και μήνες, οι καμεραμάν και τεχνικοί της σειράς, αποφάσισαν να κατεβάσουν τις κάμερες και να διακόψουν τα γυρίσματα, προκείμενου να ασκήσουν πιέσεις για την αποπληρωμή τους πριν από τις γιορτές. Σε αντίθεση με τους ηθοποιούς , σεναριογράφους και σκηνοθέτες, οι οποίοι, βάσει συμφωνιών, πληρώνονται κανονικούς μήνες μετά την έναρξη προβολής του σίριαλ, κάτι τέτοιο δεν ισχύει για τους
τεχνικούς, οι οποίοι κανονικά αμείβονται ανά 1-2 μήνες από την έναρξη των γυρισμάτων.

πηγή:gossip-tv

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.