Για εγκληματική πολιτική εις βάρος της υγείας του λαού, των ασφαλισμένων, αλλά και σε σημαντικό βαθμό σε βάρος ενός μεγάλου μέρους γιατρών και φαρμακοποιών, έκανε λόγο η ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ Αλέκα Παπαρήγα, σε δήλωσή της μετά τη συνάντηση που είχε με αντιπροσωπεία ιατρικών...
συλλόγων, νοσοκομειακών γιατρών και γιατρών του ΙΚΑ. Η κυρία Παπαρήγα είπε ότι η κυβέρνηση στήνει τον λεγόμενο ΕΟΠΠΥ να λειτουργήσει από την 1η του μήνα, χωρίς να υπάρχουν στοιχειώδεις προϋποθέσεις για τη λειτουργία του, χωρίς να έχει χρήματα, χωρίς να έχει αποθεματικά, χωρίς να μπορεί να παράσχει ουσιαστικές υπηρεσίες.
Προσπαθεί, πρόσθεσε, να μεταφέρει ένα μεγάλο κόστος της Υγείας στις πλάτες του λαού, που όμως αυτή τη φορά δεν μπορεί να το αναλάβει, όπως έγινε τα προηγούμενα χρόνια λόγω της γενικότερης πολιτικής, όπως δεν μπορεί να το αναλάβει και ένα μέρος των γιατρών και των φαρμακοποιών.
Περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.com/2011/12/blog-post_6058.html
συλλόγων, νοσοκομειακών γιατρών και γιατρών του ΙΚΑ. Η κυρία Παπαρήγα είπε ότι η κυβέρνηση στήνει τον λεγόμενο ΕΟΠΠΥ να λειτουργήσει από την 1η του μήνα, χωρίς να υπάρχουν στοιχειώδεις προϋποθέσεις για τη λειτουργία του, χωρίς να έχει χρήματα, χωρίς να έχει αποθεματικά, χωρίς να μπορεί να παράσχει ουσιαστικές υπηρεσίες.
Προσπαθεί, πρόσθεσε, να μεταφέρει ένα μεγάλο κόστος της Υγείας στις πλάτες του λαού, που όμως αυτή τη φορά δεν μπορεί να το αναλάβει, όπως έγινε τα προηγούμενα χρόνια λόγω της γενικότερης πολιτικής, όπως δεν μπορεί να το αναλάβει και ένα μέρος των γιατρών και των φαρμακοποιών.
Περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.com/2011/12/blog-post_6058.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.