Οι επαγγελματικές και οι οικογενειακές υποχρεώσεις της Σίσσυς Χρηστίδου της επέτρεψαν να βγει και να διασκεδάσει. Η παρουσιάστρια μετά το νυχτερινό κέντρο που εμφανίζεται ο σύζυγός της Θοδωρής Μαραντίνης με το Σάκη Ρουβά και την Ελένη Φουρέιρα, επέλεξε να διασκεδάσει στην Έλλη Κοκκίνου, τη Δέσποινα Βανδή και το Νίκο Οικονομόπουλο, όπως πρώτο σας ενημέρωσε εχθές το gossip-tv.gr. Και μπορεί στο «Αρένα» ο Σάκης να της έδωσε το μικρόφωνο, στο «Fever» εχθές το βράδυ της πρόλαβε άλλος το … μικρόφωνο.
Πηγή: star
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.